Jaarverslag 2019 online

In het jaarverslag doet het bestuur van het Rabobank Pensioenfonds verslag over belangrijke ontwikkelingen in het afgelopen jaar.

• Als pensioenfonds kijken we vooral naar de toekomst. Maar ontwikkelingen die in 2019 belangrijk waren voor uw pensioen zijn dat in 2020 nog steeds. In het jaarverslag leest u over de financiële positie van het fonds.
  • Het fonds paste in 2019 het beleggingsbeleid aan en nam maatregelen voor een betere bescherming tegen een dalende rente. In het jaarverslag leest u meer over deze veranderingen.
  • Rabobank Pensioenfonds vindt maatschappelijk verantwoord beleggen belangrijk. In 2019 zetten we op dit punt belangrijke stappen. Dat en meer leest u in het jaarverslag 2019.

Jaarverslag 2019

Jaarverslag in het kort
Lees ook de speciale editie van ons e-magazine Regie. Deze Regie staat in het teken van het jaarverslag 2019. Kijk naar het interview met Karin Merkus. Zij heeft in het bestuur o.a. maatschappelijk verantwoord beleggen (MVB) als aandachtsgebied. Bij 2019 in beeld ziet u de kerncijfers van 2019 in vogelvlucht.

2019 in beeld

Regie mei 2020