Jaarverslag 2020 online

In het jaarverslag doet het bestuur van het Rabobank Pensioenfonds verslag over belangrijke ontwikkelingen in het afgelopen jaar.

2020 was het jaar van de coronacrisis. Deze crisis had op de eerste plaats enorme persoonlijke gevolgen. Daarnaast brachten de maatregelen om verdere verspreiding van de pandemie tegen te gaan veel economische schade toe. Maar wat is het effect ervan geweest op uw pensioen?

U leest hierover in ons jaarverslag 2020. Zo ziet u wat we hebben gedaan op het gebied van crisismanagement, maar ook wat het effect is geweest van maatregelen om onze beleggingen te beschermen tegen een dalende rente. Ook laten we u zien welke stappen we hebben gezet op het gebied van maatschappelijk verantwoord beleggen.

jaarverslag 2020 (pdf)

Jaarverslag in het kort
Lees ook de speciale editie van ons e-magazine Regie. Deze Regie staat in het teken van het jaarverslag 2020. Bij '2020 in beeld' ziet u de kerncijfers van 2020 in vogelvlucht.

Regie Special Jaarverslag

Ik heb een vraag