Contact en service

U heeft een vraag of opmerking. Hoe kunnen wij u helpen?

Veelgestelde vragen

Staat uw vraag er niet bij?

Stuur ons een e-mail

Informatie over uw pensioensituatie

MijnPensioen

Bel ons
We zijn op werkdagen bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur via telefoonnummer 030 669 37 77.

Stuur ons een brief
Rabobank Pensioenfonds
t.a.v. Klant Contact Center
Postbus 113
3454 ZJ De Meern

U heeft een klacht?
Bij klachten over de dienstverlening van het pensioenfonds of zijn uitvoerder is het Klant Contact Center uw 1e aanspreekpunt. Het Klant Contact Center zoekt samen met u naar een oplossing. In de klachtenprocedure (pdf) is vastgelegd wat de formele gang van zaken bij klachten en geschillen is.

Dit zijn de stappen. De volgorde is belangrijk:

  1. Geef de klacht door aan de pensioenuitvoerder (Achmea Pensioenservices).
  2. Niet tevreden met het antwoord van de pensioenuitvoerder? Geef de klacht door aan het bestuur van het pensioenfonds.
  3. Niet tevreden met het antwoord van het bestuur? Geef de klacht door aan de Ombudsman Pensioenen voor advies.
  4. Niet tevreden met het antwoord van het bestuur? Of niet verder gekomen met het advies? Ga dan naar de rechter.

Wanneer krijgt u post van ons?

Overzicht informatiemomenten (pdf)

Pers
Journalisten en redacties kunnen persvoorlichting Rabobank Nederland 24 uur per dag bereiken voor informatie over de Rabobank Groep. U kunt contact opnemen met Persvoorlichting.

Privacy
Wilt u uw rechten over uw persoonsgegevens uitoefenen? Dat kan op 2 manieren, via e-mail of brief.

Stuur een e-mail naar het privacyloket

STUUR EEN BRIEF NAAR DE PRIVACY OFFICER
Achmea Pensioenservices
T.a.v. Privacy Officer
Postbus 866
3700 AW Zeist